Wednesday, February 10, 2016

The Tanks - Pierwsza zapowiedź


Witajcie! 
Dziś po raz pierwszy mam możliwość zaprezentować swoje dzieło światu :-) Jest to też pierwszy raz, kiedy prezentuję własny, niezależny projekt. 


Kilka tygodni temu, podczas pracy nad pewną strategią, weszła do pokoju moja dziewczyna i widząc przewracające się o siebie modele pojazdów powiedziała "Hej, czemu nie zrobisz gry o czołgu strzelającym do innych czołgów?", kiedy wyszła pomyślałem, że to w sumie dobry pomysł. I tak potrzebowałem przerwy od pasjonujących algorytmów AI i wyszukiwania ścieżek. Postanowiłem wykorzystać mechanikę "space shootera" - jednak odrobinę zmieniłem konwencję. Tak powstała gra w której czołg gracza pędzi na razie przez pustynie trawę czy drogę asfaltową. aby powstrzymać atakujące z nas naprzeciwka czołgi i inne czekające na nas niespodzianki :P

 
Nad czym aktualnie pracuję? Mechanika gry jest na ukończeniu. Obecnie większość swoich sił przerzuciłem na tworzenie modeli i obiektów do gry. Teraz muszę skupić się na kolorowaniu modeli dodaniu muzyki i paru ulepszeń..:)

 
Przede mną sporo pracy, ale to przyjemne zadanie. Zachęcam do częstego odwiedzania strony, a także polubienia mnie na Facebooku :-) Za każdą radę serdecznie dziękuję

No comments: