Wednesday, February 10, 2016

Witajcie!

Jestem studentem Biotechnologii i pasjonatem gier komputerowych. Przez ostatnie kilka miesięcy ciężko pracowałem, aby swoją pasję zamienić w coś pożytecznego. Właśnie stawiam swoje pierwsze kroki w gamedevie. Mam głowę pełną pomysłów i mam nadzieje że uda mi się to wszystko zrealizować. Moją pierwszą grą będzie The Tanks, ale mam już pomysły na kolejne gry w innych klimatach. :)

Grami interesuję się odkąd sięgam pamięcią. Robieniem gier też bardzo długo. Zaczynałem od prostych modyfikacji do Operation Flashpoint, potem miałem dość długi romans z prywatnymi serwerami różnych gier MMO (WoW i Tibia, to o was mówię). Tworzyłem też modyfikacje na własne potrzeby do gier serii The Elder Scrolls a także do Fallouta 3 i New Vegas. Kilkukrotnie próbowałem stworzyć jakąś prostą grę używając OpenGL, potem Ogre, a nawet CryEngine. Niestety, żaden z tych projektów nie został ukończony. Dopiero kiedy dostałem w swoje ręce Unity 3D prace ruszyły do przodu, a ja w końcu mogę przelać swoje pomysły na ekrany komputerów.