Saturday, February 20, 2016

Sobotni przegląd tygodnia

 To my english speaking friends: Translation will be available soon!
Witajcie!
Mija kolejny tydzień, a ja jestem coraz bliżej ukończenia gry! Na obecną chwilę jestem w trakcie prac nad ukończeniem i pomalowaniem 3 modeli - bossa i dwóch przeciwników, którzy znajdą się w grze w najbliższym czasie. Pozostało mi jeszcze kilka drobnych poprawek i muzyka.


New craters after explosion

Z tą muzyką to jak zawsze będzie najwięcej problemów. Próbuję sklecić coś samemu, ale w natłoku prac nie mam czasu by usiąść i na spokojnie nad nią popracować. Bardzo chciałbym także i oprawę audio przygotować samodzielnie, przynajmniej w jakiejś części.

Boss during texturing
Przed umieszczeniem czegokolwiek na Steam Greenlight, chciałbym zakończyć te kilka spraw. W oddali co prawda wciąż majaczy inteligencja przeciwników (przynajmniej na jakimkolwiek poziomie). Wiele czasu pochłania mi próba promocji na twitterze i tu na blogu, a także ModDB.com. Do tego wszystkiego dochodzą jeszcze obowiązki, co powoduje, że premierę na Greenlight muszę na razie odłożyć. Przynajmniej na jakiś czas.

War Cart
Chciałbym też rozpocząć akcję na Indiegogo.com. Przygotowałem trochę materiałów, którymi wypełnię treść na Indiegogo, ale to kropla w morzu potrzeb.