Monday, February 22, 2016

Dlaczego Mamba Games?/Why Mamba Games?

Historia Mamba Games jest trochę skomplikowana. Początkowo, w czasach pierwszych moich modyfikacji do gier, podpisywałem się nazwą Blacksteel Studio. Przed publikacją The Tanks postanowiłem rozpocząć z nową marką. Iron Games Studio. Przygotowałem nawet logo.

History of Mamba Games is a little complicated. Firstly, in my very beggining, when I started releasing mods to Operation Flashpoint, I was signing myself as Blacksteel Studio. Before first publication of The Tanks I decided to start with a new brand - Iron Games Studio. I have even finished my logo.

Ale właśnie wtedy moja dziewczyna Ania zaproponowała aby nazwać się Mamba Games od imienia mojego ukochanego psa - Mamby. A to i ona surfująca po internecie :)

But then my girlfriend Anna proposed to name my studio Mamba Games, like my dog's name Mamba. And there she is surfing the internet.